Öt éves a Boavista magyar blogja!

Csak úgy rohan az idő! Pontosan öt évvel ezelőtt, 2009. február 10-én került ki az első bejegyzés az akkor még a blog.hu-n működő Húngaro Axadrezado blogra. Az elmúlt fél évtizedben végigkövettem a Boavista útját története legsötétebb korszakában, de annak is tanúja lehettem, ahogyan szépen lassan elkezdett talpraállni, míg végül a sors (és a zöldasztal) igazságot szolgáltatott a klubnak. A legszebb pillanatok pedig reményeim szerint még csak most jönnek...

Csak úgy rohan az idő! Pontosan öt évvel ezelőtt, 2009. február 10-én került ki az első bejegyzés az akkor még a blog.hu-n működő Húngaro Axadrezado blogra. Az elmúlt fél évtizedben végigkövettem a Boavista útját története legsötétebb korszakában, de annak is tanúja lehettem, ahogyan szépen lassan elkezdett talpraállni, míg végül a sors (és a zöldasztal) igazságot szolgáltatott a klubnak. A legszebb pillanatok pedig reményeim szerint még csak most jönnek...

Ezúton szeretném megköszönni minden látogatónak, hogy olvastatok, azt pedig még inkább, ha néha kommentáltatok is. A Nemzeti Sport Online és a Népsport szerkesztőségének köszönöm a főoldalas kiemeléseket – igazán nagyra értékeltem, hogy ezeknek köszönhetően sokkal több emberhez jutott el, amiről írok, mint azt a kezdetekkor reméltem. Különösen nagy köszönet jár a Boavista hivatalos honlapjának és facebook-oldalának, amiért írtak rólam és ezzel ismertté tettek Portugáliában is. Szintén nagy köszönetet szeretnék mondani az évek során megismert portugál barátaimnak és facebook-oldalam kedvelőinek minden kedves szavukért, a sok bíztatásért, és nem utolsósorban a rengeteg információért, amit átadhattam a magyaroknak. OBRIGADO!

Üdvözlettel:
Latz

Szólj hozzá!