Novo design! / Új külső!

A Magyarországon napok óta tartó ítéletidőnek köszönhetően - és leginkább annak a három fának, ami rádőlt az Esztergom-Budapest vasútvonalon valahol a sínekre - ma nem tudtam suliba menni, viszont ha már korán felkeltem, úgy gondoltam elütöm valami hasznossal az időt. Az egész napos meló eredménye azt hiszem, szemmel látható, remélem mindenkinek tetszik az új külsőbe bújtatott blog. :)

Ó igen, és tudom, hogy az elmúlt szezonban nem nagyon frissült a blog, meg el vagyok maradva, dehát a lustaság nagy úr annyi minden ügyes-bajos dologgal el voltam foglalva, hogy hihetetlen. Plusz valljuk be: még ha az ember kedvenc csapatáról is van szó, a portugál harmadosztály történései meglehetősen szűrve érnek el kis hazánkig... Mindenesetre a közeljövőben jelentkezek egy szezonösszefoglaló írással. De tényleg, boavisteiro-becsszóra! :D

Szólj hozzá!